Nya hemsidan

28.05.2010 23:32

Jag insåg ganska snabbt att jag inte kommer orka med att ha en enskild hemsida till varje hund, så nu har jag gjort en gemensam.
Jag är inte den bästa i världen på att spendera tid stirrandes på en datorskärm, därför kan det ta ett tag innan jag har fixat klart på denna sidan. Men den som väntar på något gott...

Jag har nu satt ut annonser om kurser i sommar. Jag vet att jag är lite sent ute, men det är sådan här jag är. Tyvärr.
Anledningen till att jag vill ha dessa kurser är att jag ser det som ett stort, viktigt och roligt steg i min strävan att gå ur denna skolan och kunna titulera mig "SBK allmänlydnadsinstruktör".

Eftersom denna sidan inte är så innehållsrik än så är det inte helt lätt att med dess hjälp uttröna hurvida man vill gå kurs för mig eller ej, men ni kan alltid titta in på Pilas egna hemsida www.bordercollien-pila.webnode.com. Där står en hel del om mig, mitt sätt att träna och mina tankar kring min träning.